Nuffnang Ads

Tuesday 21 August 2007

Pertama Kali

Erm...fikir, apa patut aku tulis. Ini adalah kali ketiga aku mencipta blog. Lagi dua entah ke mana hilangnya. Mungkin kerana aku malas nak mengingat semula password blog ciptaan terdahulu. Atau mungkin aku ingin mencipta 'jiwa' baru dlam blog ini.

Semangat untuk menulis blog berkobar-kobar setelah membaca blog Semusim Di Neraka. Selain untuk membuktikan aku juga mampu menulis di waktu senggang begini (sebenarnya menyahut cabaran sorang mamat semasa aku pergi interview kat advertising agency).

Seharian aku di pejabat, bersenang-lenang kerana editor bercuti. Sementelah aku juga masih dalam mood cuti, rasanya tidak salah sesekali mengambul peluang curi tulang (selalu sebenarnya). Semalam dan esok aku telah dan akan menghadiri temuduga. Bosan berada di tempat bekerja sekarang, terasa ingin merasai 'suasana' baru setelah setahun 3 bulan di sini.

Ah, nampaknya terpaksa aku akhiri catatan untuk hari ini. Perlu bergegas ke One Utama untuk mengambil kunci rumah dari 'my precious'.

No comments: