Nuffnang Ads

Tuesday 4 August 2009

Perut saya






Petang-petang ni rasa malas plak nak buat keje. Sementara menunggu azan maghrib, elok la aku hapdate blog ni. Sebab lepas ni aku kene kaver konsert abang Jamal Abdillah tuh.
Selalu tengok selebriti atau ibu mengandung lain buat pose pegang perut bila bergambar. Walaupun aku ni bukanle selebriti, teringin le jugak berposing sedemikian rupa.
Pix bersama baby tu pakcik aku yang snap ketika kenduri sepupu...penat jugaklah dodoi baby ni. Paling lawak bila baby tu muntah, aku asyik jerit mintak tolong. Sahlah bila aku dah bersalin, pasti jeritan selalu berkumandang di rumah.


2 comments:

rynas said...

wah sudah belajar mendukung baby. bagus2 dah ada anak tak kekok nanti.

MummySuri said...

entahla kakak, saya takutla nak hadapi aktiviti memandikan baby, tak nak bagi baby angin,nak menyusukan baby...mesti tak tidur malam.