Nuffnang Ads

Thursday 20 September 2007

Sesak Nafas

Marah teramat. Itu yang mampu aku tulis. Rasa tertipu, bangang, bodoh, lurus bendul dan macam-macam lagi. Semuanya kerana my precious. Bangang ke tak? Dah tau nak berbuka puasa, boleh pulak dia angkut si M, rakan serumahnya.

Bukan dia tak tahu, aku marah sebab tak boleh terima fakta dia akan menjemput 'tunangan pilihan emak'nya di Puduraya? Boleh pula dia dia angkut mamat tu sekali? Tanpa rasa bersalah langsung! Mamat bangang tu pun satu, tak boleh la nak berenggang. Asyik nak ikut je. Get a life lah looser!

Bukan aku sengaja masuk lubang neraka. Aku tak tahu pulak emak my precious dah ada pilihan untuk anaknya. Bukan orang lain pun, anak saudaranya juga. Si anak pula mengikut tanpa banyak membantah, walaupun di mulut kata tak suka. Tak faham aku bangsa yang takut harta jatuh ke tangan bangsa lain. Inilah bangsa bangsat namanya. Dan aku jaga dengan sendirinya termasuk golongan itu kerana merelakan diri diperbodohkan.


I was so pissed!

No comments: