Nuffnang Ads

Monday 4 October 2010

Salam Lebaran 2010 (4)

ni kat rumah abang ipar...wah bapak aku terlopong je mulut dengar berite. masa ni kecoh kes datuk sosilawati kene bunuh ada banyak pix, tp tah mcm mana aku tak save dlm pc opis. nak tgk byk lagi kat fesbuk aku...


tu dia politician...dok berkempen dari balkoni tuan rumah kemeja-t putih, yakni pakcik rashid...



rumah dia ada tanam pokok mangga...kat laman tu ada gak sangkar 2-3 spesis burung



dalam rumah memang le gojes! mak sukeeeee! terus posing sakan. memang semua yang datang tak habis2 posing sebab ni rumah baru. sebelum puasacari tu siapnya. sebelum ni pakcik rashid ni tinggal sekali ngan mak dia (yakni nenek rashid) di mahmoodiah.


ticca ngan kazen, kak insyirah


ni moyong ticca, yakni nenek rashid...

ni pulak kazen rashid, ana. anak aku nak panggil dia apa ek??? makcik???

anak ai sedang sakan belek gelang tuan rumah...

anak ai sedang sakan posing

tengah leka belek jam mak ngah, yakni akak ipar rashid...biras aku

posing ngan nenek sedara dan 2nd kazen (yakni anak kazen rashid)

tuan rumah kepada rumah yang gojes, pakcik walid ngan auntie shireen (orang lain semer dok panggil paksu, paklang bagai...tapi laki aku dok panggil uncle, auntie...apala...)

barbeque...me like tempat panggang tuh, nanti kalo aku kaya kasik beli letak kat gazebo tepi kolam renang. korang kene tunggu lagi 15 tahun la kalo nak merasa barbeque nye...hahaha.


anak ai dah separuh bogel...dia tgh sakan nak main ngan kazen, danish.

anak aku x nak ngan nenek dia, korang tgk le pix ni...hehehe...

pix ni ai sukeeeeeee...
saja suka nak posing depan rumah...kan cam artis dalam urtv tu...hahaha


anak aku sakan nak berkenalan...1st time le tgk ramai sedara mara masa raya. ni makan2 kat umah mak mentua.



rajin anak buah menemani kazennya yg nak tido...

anak aku yg lambat mandi pagi...



kalo balik jb mesti nak makan benda neh...


woooo...bapak sangap! asyik la baju superman...tak boring ke???



hambek, ada bersiri2 salam lebaran neh. minggu ni last raya, rasanya sempat lagik nak bersalam lebaran bagai... ni entri khas beraya di sekitar jb, rumah mak mentua aku. bapak aku ikut skali beraya ke sana, yerlakan...anak yatim piatu lah katakan...hahahaha. ni half je pix nye, pastu bukan semer rumah aku menangkap gambo...

No comments: