Nuffnang Ads

Tuesday 5 October 2010

salam lebaran 2010 (5)

the 2nd cuzzies...
ticca & dekya...mak paknya orang siam bukak kedai makan kat klang, sejak kecik dijaga oleh makcik aku. dah jadik part of the family.

makuda dan menantu, zainal...

kazen aku yang poyo, amir tengah usaha hidupkan api jadi bara...


laki ngan ayah chik main mercun 'pop pop'


santai kat luar rumah, tunggu time bakar lemang...

anak aku cukup suka ngan kazen aku ni, pak long nazreen...


en zainal tengah pantau lemang2...





dua bunga, ticca & picca sedang berkawan...pastu pakat panjat tangga yang diketuai anak aku...


cak!



anak aku ni kategori kedekut dan tamak...dok berebut memory card casing...













bila lemang dah siap bakar, we ol lepak kat laman rumah. berkelah bawah tiang lampu...


anak2 dara yang lebih suka memerap tengok tv

adam, adik dekya

wo...bulu kaki wolverine!


edisi raya kat rumah aku. 2 adik bradik bapak aku berkumpul raya sekali. ni pun tak dirancang, kalau plan baik punyerrrrrr mesti meriah bila anak beranak aldul aziz berkumpul. next plan, nak buat gathering disember ni. insyaallah taala menjadi la hendaknya...



















No comments: