Nuffnang Ads

Wednesday 11 August 2010

belajar duduk












Yippie! selepas beberapa lama hanya bergolek dan membuat pusingan 360 darjah, akhirnya semalam batrisya sudah boleh duduk dengan sendirinya. aku diberitahu sepupu (anak makcik aku aka babysitter) bahwasanya anak aku ni dah boleh duduk tanpa perlu bantuan. makcik aku bagitau sesungguhnya anak aku ini sangatlah eksennya semalam tidak mahu dipegang kerana over excited sudah boleh duduk!
malam tadi selepas berbuka puasa aku pon trus mintak batrisya buat demo sambil laki berFB... wah kelas lah anak mummy. skang ni dah boleh cakap abah panggil pakcik aku. sepupu aku plak dengan jelesnya berkata, "weh itu abah aku la, bukan abah ko" setiap kali anak aku memanggil bapaknya abah...hahaha...






2 comments:

Anonymous said...

pasni byk la aktiviti dia hehe.. silap2 duduk lyn FB plak... : )

MummySuri said...

hahaha...memang kelas layan FB... maknya la yg berjaga2 plak lepas ni, nak kene monitor selalu lagi2 bila 'dah dapat kaki'. jenuhla nak berkejaran...