Nuffnang Ads

Monday 27 September 2010

disko uols!


pix di atas tiada kaitan ngan tajuk entri. ni pix masa umurnya tiga bulan, lepas kene sunat...nanges kejap pastu dah bley g jenjalan...
malam tadi aku tlah menyaksikan satu lagi perkembangan batrisya. sudah boleh berdisko uols...mengelenjat habes! tak henti2 neh menari ikut irama (macam crita ahmad albab tu) sambil aku memegang tangannya.
lokasi kejadian di rumah makcik aka babysitter. memula sampai dah merangkak satu rumah, pastu nampak meja terus panjat je. skang ni dah laju memanjat anak tangga kat rumah. aku la yang risau, bapak pulak asyik x senang duduk sebab cucunya pantang lepa, terus tuju ke tangga je. ari tu bapak aku leka tgk tv, aku plak ke dapur buat susu, tetiba bapak aku jerit suh tgk apa si batrisya neh dah buat...dah memanjat tangga uols! diam2 je dia buat keje.
skang ni pulak dah ligat menari! wah dancing queen uols! tak sampai sebulan lagi umur batrisya setahun. aku adalah merancang nak buat majlis birthdaynye kecil-kecilan, harap2nya menjadila sebab awal oktober bapak aku akan ke ijn, takut kelam kabut pulak. hopefully masa tu maid dah sampai, tadi tepon ke agency katanya 5 oktober ni sampainya...

2 comments:

rynas said...

Liza anak kalau sudah boleh memanjat mmg kena jaga...takut dia panjat pastu dia buat aksi stunt huhuhu..nyesal tak sudah. kerusi tu kena tarik masuk dalam meja..kalau sofa tu mmg tak leh elak dia akan panjat gak...kena selalu depan mata dialah masa kita ada kat rumah. tapi anak akak selalu benjol2 bila dah pandai memanjat dan berjalan hehhehe tak leh elak...

MummySuri said...

huh dia memang suka buat stunt skang neh. malam tadi nasib baik saya sempat pegang badannya, dah nak menjunam ala2 penerjun renang sukan olimpik tuh! hilang nyawa kejap!