Nuffnang Ads

Thursday 2 September 2010

selebrasi 30 tahun


iskisk...cam tak caya je??? tepat jam 12 tengah malam ni genapla 30 tahun umur akak. wah...angka yang paling ditakuti neh!!! lagi 10 tahun, dah 40 pulak...eiii, seram. macam mana agaknya dugaan yang bakal dihadapi pada masa akan datang???

dugaan sejak dah berkeluarga ni memang le memanjang je ada. semua ada... sakit hati??? makan hati??? bengkak hati??? eii semua adalah. dahla aku jenis tak sabar. inilah cabaran paling susah sepanjang 30 tahun hidup...belajar bersabar.

semoga Allah sentiasa merahmati aku dan keluarga. semoga hidup aku dipermudahkan dan rezeki melimpah ruah dan aku berharap andai dimurahkan rezeki, aku sentiasa ingat diri serta berpijak di bumi nyata. semoga aku menjadi mummy paling best untuk anak-anak aku. isteri paling taat (cewah...jangan muntah hijau ye???). anak terbaik untuk abah aku (mestilah kan??? dah sorang je). menjadi menantu yang baik (nak kata terbaik, sangatlah jauh panggang dari api. memang tidaklah kan??? hahaha). menjadi rakan dan sahabat yang sedia membantu. eii, banyak lagi lah semoga.

agaknya laki akan wish tak malam nanti??? pengalaman tahun lepas, dia terlupa sampai akak sendiri yang bagi hint sebelum menjelang 5 september! motiiiiiiiffffff??? sah2 birthday dia siap g celebrate bagai. sentap sangat. tu baru tahun pertama kahwin. masa bercinta/bertunang dulu siap buat surprise bagai, bila kawen ko lupa pulak??? how come lah dey???

nampaknya tahun ni kali kedua le celebrate dalam bulan posa. tak tau la kekdah camna nak merayakan birthday aku neh. sah2 esok laki keje. kenela tunggu ahad. bapak pulak mestilah ke mesjid...kalau tak boleh g buka posa kat luar...hmmm...nampaknya we ol anak branak kluar makan, lepas tu tapaukan untuk bapak, cenggitu je lah kekdahnya...

1 comment:

rynas said...

liza happy birthday yer..moga tercapai semua impian diatas tu hehheh.