Nuffnang Ads

Sunday 5 September 2010

menjelang 30 tahun











sorry la yer, uols terpaksa baca entri tentang peningkatan usia aku yang ke 30 je sebelum raya ni. lepas balik kerja jumaat lepas, aku ajak kazen aku kluar g jenjalan kat selayang mall. konon nak carik baju raya...dah jalan2 tgk dan x de yang berkenan last2nye masuk parkson belikan mainan batrisya.
pastu kol 11 lebih pg ke papa rich kat rawang sebab kazen aku kate dah lapa. anak aku pun macam lapar jugak sebab sebelum ke selayang mall dia tlah memuntahkan semua makanan yg ditelan sebelum tuh.
bila dah abis melantak dan tunggu laki otw ke sana dari tempat kerja aku bukakkan mainan baru kasik batrisya. macam biasala, anak aku memula dapat cam excited la...bila dah 10 minit, mainan dicampak ke lantai. ceyh...abis 40 hengget aku...
bila laki sampai melewati 12am, langsung dia buat2 lupa bahwasanya aku sudah berusia 30 tahun...lalu bermulalah rentetan siri merajuk selepas itu...hahaha.








1 comment:

rynas said...

huh batrisya masuk kaki dlm mulut..sah ler dia nak dapat adik..