Nuffnang Ads

Tuesday 18 November 2008

Cerita Kahwin
















Caption: Ni le sebahagian gambaran barang2 yang akan ada pada wedding aku pada valentine's 2009 nanti. Fabrik yang kat atas ni adalah untuk majlis nikah dan resepsi kat JB. Resepsi kat rumah kiu menggunakan fabrik songket, abang Man tak pilih lagi...
Rynas selalu berpesan agar sentiasa menghapdate perkembangan perkahwinan aku. Setakat ini aku sudah melangsaikan kerja2 penting seperti memilih pelamin, gift, baju, makan minum etc...

Ujian HIV pun dah selasai...memang kami berdua suci murni sebab keputusan membuktikan negatif...hehehe. Sekarang aku menunggu Rashid menyelesaikan hal berkaitan kesahihan status, lepas itu, baru aku boleh meneruskan kerja2 mengisi borang.
Ada beberapa perkara yang masih belum selesai, seperti deposit untuk band tradisional, menempah langsir dan membeli katil baru. Semua ini akan dilakukan selepas abah pulang dari Mekah bulan Januari nanti.
Setakat ini jumlah bayaran untuk baju, khemah, gift, pelamin, makan minum etc...sudah menjangkau RM70K. Humang aiii....tu belum tambahan lain. Hari tu aku dok mengira, kos yang diperlukan termasuk barang2 hantaran, hampir RM90K. Tapi itu kiraan kasar. Harapnya tak lah sampai ke jumlah itu. Aku bukannya anak VIP sehingga perlu buat majlis sehingga ratusan ribu.





4 comments:

rynas said...

waahhh cik liza haruslah jd wedding of the year. jgn jd cam Bunga sama itu Tangkainya ashraf sudah ler yerrkk..hehheheheh

ennieva fauzi said...

aik sampai ada ujian HIV tu hahahaha...sabo cik liza...sabo...tak lama je lagi...:)

MummySuri said...

tu la pasal ben...susahnya nak kawen... patutle org dok kata, nak cerai lagi senang dari kawen!!!

azlishukri said...

perlu anjak sikap orang Melayu sekarang ni..