Nuffnang Ads

Monday 29 December 2008

Datuk Ct

Lama aku cuba mengupload pix ni, akhirnya berjaya juga. Sebenarnya aku bukanlah peminat fanatik datuk ct. Pix ni diambil ketika aku kaver harijadi Saida, kakak ct. Inilah pertama kali aku bergambar bersama ct walaupun selalu berjumpanya ketika assignment.

Dulu aku memang le menyampah ngan si ct ni, semuanya kerana imej 'gadis suci' yang dibawanya. Tapi semenjak ct berkahwin, aku dah tak menyampah, kerana akhirnya peminat ct tahu bahawa penyanyi kesayangan mereka ini hanyalah insan biasa yang punya naluri untuk dicintai oleh lelaki berumur dan ketika itu masih berstatus suami seseorang. Peace kak iti...hehe.

-Nak nyanyi lagi ct 'pandang2 jeling2' masa resepsi nanti...

3 comments:

ennieva fauzi said...

kenapa le tudung mak iti ni rupa gini. Macam belum sedia je bertutup litup. Sekali pandang tak ubah cam Rasyid di belakang tu...huahuahua

CS @ Mama AA's said...

asal kak ct pakai tudung nampak rabut???

MummySuri said...

dia pakai selendang kaler itam...sebab tu nampak macam ilusi rambut. tapi rasanya, elok kak iti kite freehair balik macam dulu, lagi elok.