Nuffnang Ads

Sunday 11 July 2010

kesian...

wah anda semua pati kagum sebab aku boleh post 3 entri sekaligus. macam bos kan? aku rasa bos pun x le sehebat aku punya banyak masa senggang. ari ni aku x bz sangat, sedang rangka2 soalan untuk rashid sidek gitu. sambil2 tu akak post le entri. kan waktu lunch ni...ari ni pepagi aku dah beli nasik kat area rumah. malas nak beli kat area opis, mahal. lepas ni ingat nak bawak bekal je, senang.

kondisi aku ari ni kurang memuaskan la...lepas muntah pagi tadi, rasa loya tu masih ada sampai skang. nak kluar g klinik x de orang kat opis plak...akak cuba la bertahan sampai balik nanti.
ari tu kan aku ada mention pasal nak belikan katil batrisya? inilah buktinya kenapa dia perlukan katil baru bersaiz besar...


kesian kan???


3 comments:

rynas said...

akak pun mencilok juga curi masa baca blog orang ...hahhaha cari idea...hehhe haruslah batrisya lepas ni lagi lasakkan ada katil sendiri

rynas said...

akak pun mencilok juga curi masa baca blog orang ...hahhaha cari idea...hehhe haruslah batrisya lepas ni lagi lasakkan ada katil sendiri

MummySuri said...

tu la kakak, selagi x sampai deadline...idea kering je...hehehe. lepas ni kalau katil besar, lagi laju la putarannya. hehehe